jossanssimsblogg

Alla inlägg under augusti 2013

Av josefine - 12 augusti 2013 14:14

Hej. Förlåt för den usla uppdateringen... Jag har varken haft ork eller lust att blogga, dessutom, när jag väl velat så har jag inte tid att blogga! Under sommarlovet så har jag lagt ner massa tid på att vara med kompisar. Dessutom så är ju sommarlovet snart slut och jag antar att jag kommer få lite mer läxor än vad jag hade förut i 4:an och då kommer jag nog ha ett ganska fullt schema, och då har jag nog inte så mycket tid till att blogga om jag vill hinna med att vara med kompisar, spela sims och bara ta det lugnt ibland! Jag menar, livet går ju inte ut på att blogga, eller hur? Jag vill bara säga att uppdateringen antagligen inte kommer bli särskilt bättre... Men för att uppdateringen ska bli lite roligare ( när den väl kommer upp för den delen ) så tänkte jag köra igång en historia! Ni får gärna kommentera vad den ska handla om, så kanske just din idé blir vad historien kommer handla om!

Presentation


Jossanssimsblogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards