jossanssimsblogg

Alla inlägg under maj 2013

Av josefine - 27 maj 2013 08:47

Hej, just nu sitter jag på en bänk och tittar på alla andra som har gympa. Det fullt men jävla mygg ovh varje gång jag får en mygga på huvudet måste Adam slå till den enligt honom men när jag gör det på honom så jagar han mig!

Av josefine - 22 maj 2013 10:21

Hej, i måndags fyllde jag tio och jag fick fina presenter. Jag fick två kamera stativ och övernaturligt! Vi installerade det igår men jag hann inte spela jag hann bara att gör en sims och det fick bli en häxa vid namn Trixie Bell. Jag kommer skriva mer om henne senare det lovar jag.

Av josefine - 19 maj 2013 08:57

Hejsan, Emelie ska komma och jag ska äta frukost. Har fastnat på ett soel på plattan, fish vs pirates.

Av josefine - 17 maj 2013 11:34

Hej, förlåt att jag inte bloggat men jag har varit sjuk och mest kollat på tv legat i sängen och spelade lite sims. Förlåt igen och jag lovar att det ska bli bättre och mera inlägg!

Av josefine - 12 maj 2013 14:00

Hejsvejs, nu ligger jag ute på en filt i solen och har de bara nice! Håller på med att ta bilder på sims. Förresten så var deras barn som de redan hade fått i åldern barn så ni inte undrar över det:)



Ha de bra!

Av josefine - 12 maj 2013 09:24

Hej Hej, nu har jag precis vaknat och sitter här i min säng. Jag är jätte ledsen att jag inte lagt upp min pgc och anledningen till det är för att jag råkade radera alla dom bilderna och jag kan ju inte börja mitt i historien ftersom jag inte tagit så jättemånga bilder på det andra som är nu. Fast när jag tänker efter så har faktiskt det stannat när jag har sparat så då är de två första barnen bara barn eller småbarn och mamman har inte fått de två andra... Men vi får se hur det blir!



Hejsvejs lingonface!!!!!

:(

Av josefine - 1 maj 2013 00:44

Hej, när jag spelade sims så bestämde jag mig för att bygga om huset. Jag gjorde det och blev väldigt nöjd! Mina plantor som skulle bli plantsimmar dog tyvärr. Sedan blev min sim träffad av blixten och hon var den enda vuxna i huset... Fast jag gick tillbaka till huvudmenyn utan att spara och så öppnade jag det spelet igen och vips, så var plantorna bara "grodda".


Ha de nice!

Presentation


Jossanssimsblogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards